blipz.

czwartek, 14 maja 2009

sprawy techniczne.

praktycznie nuta refleksji z mojego życia czy innych obserwacji przeminęła na dobre, więc, jak sądzę, w najbliższym czasie będę tu umieszczał jakieś informacje natury czysto muzycznej.

poprzedni wpis, to informacje o Dj Paśmie w RadioEuro. coś na ten temat, także i w tym 'odcinku'

Nadszedł wtorek, audycja Dużego Pe. Zaczyna się normalnie, że tak to określę - standardowo. Rapowy kawałek Słonecznego Solara, Pe wbija na mic, i nie zapowiada nam wyselekcjonowanego numeru, wita słuchaczy i co 'puszcza'? Rolling Stones'ów... zmiażdżył mnie różnorodnością prezentowanych materiałów. Rap, indie rock, rock, aż do klubowych remixów w stylu Digital Ballet. To tyle, nie mogłem słuchać do końca - około 21:30 odszedłem od głośników.

Środa - priorytet tego dnia - audycja Leszka Kaźmierczaka, znanego powszechnie pod pseudonimem Eldoka. No i jak było? Zaczęło się bajecznie - Teksas i Massachusets, czyli Gang Starr. To jest niezapomniane uczucie kiedy po wiadomościach słyszysz słynne: "Big-L, rest in peace...". Temat przewodni tej, jak i poprzedniej audycji to rapowe podróże po różnych miastach amerykańskich. Detroit - J Dilla, Nowy Jork - Mf Doom, Compton (Kalifornia) - Dj Quik, to tylko niektóre lokacje zaznaczone w tym odcinku na mapie USA. Prócz tego mogliśmy usłyszeć polski jazz: Workoholics, angielski grime: The Streets czy niepowtarzalny soul w wykonaniu Eryki Badu.

Jak mówił pod koniec audycji sam prowadzący, w następnym odcinku, tj. 20 maja będziemy mogli posłuchać sporą dawkę polskiego rapu: m.in. Fundacja, Ten Typ Mes, Emil Blef. Smaku dodaje to, że ten drugi będzie gościem podczas drugiej godziny audycji.

Nie pozostaje mi nic - tylko zapraszać.

G.

waiting for:
"Lavorama" - Ortega Cartel
"Electric Relaxation vol. 2" - Daniel Drumz

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

kurna, znowu zapomniałem :(

Axun pisze...

To byłem ja :)