blipz.

czwartek, 3 września 2009

"tylko raz..." / poślizg.

tylko raz w życiu czekałem na jakąś rzecz bardziej niż na tą. Outline Colour Festival w Łodzi. udało mi się zorganizować transport, więc w tym momencie mogę podzielić się z wami moją radością oraz zapisać się do grupy uczestniczącej w wydarzeniu na lastfm. jeśli nie wiecie kto odwiedzi tą imprezę, to czytajcie uważnie. moja hierarchia "polskich" przedstawia się następująco:

5. O.S.T.R.- dlaczego "nisko"? Łodzianin powtarza się na koncertach, i chyba gra już zbyt dużo i praktycznie przy okazji większości rapowych imprez można go zobaczyć w line-upie. jednym słowem - nic specjalnego.

4. Junior Stress. jak to, "taki" artysta wyżej niż "taaaaaki" jak Ostrowski? a no tak, nigdy go nie widziałem na żywo, po muzyce którą gra, sądzę że jego występ będzie wulkanem energii - od strony publiki jak i od strony wykonawcy.

3. Skill Mega. w momencie kiedy usłyszałem o kolaboracji zwanej Skill Mega, było za późno by kupić ich album w oryginale, toteż postanowiłem sobie że kiedyś zjawię się na ich koncercie chociaż. Do tego przecież Reps ze swoją "Sagą"

2. Zeus. "Nie Ma Sobie Równych"? nie słyszałem jego legalnego debiutu choć podobno był konkretny. ale powiedzcie, ilu artystów ma świetne płyty a ilu z nich sprawdza się na koncertach? może koncert skłoni mnie do kupna "CNMSR"?

1. Warszawski Deszcz. nie dane mi było wyjechać na Coke Live Music Festival, ani na Hip Hop Kemp. Podobno Numer i Tede dają z siebie niesamowicie wiele, a publika nie pozostaje im dłużna. w 2008 byłem na koncercie TDF'a i wraz z Bezelami zagrali ciekawie. interesujące, czy zmiażdżą mi czaszkę od środka?

oczywiście jestem ciekawy wszystkich, jednak nie sposób ich tu wymieniać, byście się nie zanudzili. na kogo stawiacie w Bitwie o OCF? kto zagra przed Jeru i MOP? ja stawiam na trójkę (alfabetycznie): Czeski, Flint i Pogo.

nie zapominajmy że to impreza graffiti.


_______________________________________________________


zaplanowałem sobie notkę na 4lecie portalu Axuna, notkę na rozpoczecie roku pracy,i notkę na rozpoczęcie pracy akademii. piszę tylko jedną, dla Axuna napiszę w przyszłym roku a na rozpoczęcie się nie opłaca. lepiej podsumowywać rok.

Młodzieżowa Akademia Hip Hopu, będzie startowała z tzw. "pierdolnięciem". kolejne informacje będę przekazywał w różny sposób, w różnych miejscach. stopniowo. nie mówię : czekajcie. mówię: bądźcie świadomi tego, że coś może was zaskoczyć. tymczasem piątek i wyjaaaazd.



G.

ps.

muzyka na teraz:

Sekaku Liveband - "Demo"
Jeru The Damaja - dyskografia,
Aloha Entertainment - "T.O.A.S.T. Mixtape"

Brak komentarzy: